germanenglishfrenchspainczechpolish

Zarządzanie jakością

Certyfikacja DIN EN ISO 9001 – jakość na najwyższym poziomie

W celu zapewnienia naszym klientom jakości na niezmiennie wysokim poziomie, od 1998 regularnie zlecamy kontrolę firmie Lloyd‘s Register Quality Assurance. W trakcie dwudniowego audytu poddajemy badaniu i ocenie różne wewnętrzne procesy i działania.

Obszerny system zarządzania jakością w handlu stalą zawiera różne zasady, według których konsekwentnie postępujemy:

Jesteśmy zawsze zorientowani na klienta.
Dzięki rocznej ocenie poziomu satysfakcji klientów, nasza firma jest stale informowana o interesach klientów i może je również uwzględnić podczas świadczenia usług. Przy tym stale dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb klientów i rozszerzamy naszą ofertę produktów i usług – zawsze koncentrujemy się na jakości.

Kontrolujemy naszych dostawców i prowadzimy relacje biznesowe na jednakowych zasadach.
Poprzez umowy jakościowe i audyty nasi dostawcy są bezpośrednio włączeni w nasz system zarządzania jakością. Nieustannie kontrolujemy produkty i oceniamy naszych partnerów.

Dążymy do ciągłej poprawy.
Nasz system zarządzania podlega ciągłym procesom doskonalenia. (Poprzez konkretne działania w porę rozpoznajemy i realizujemy potencjał rozwojowy)

Poprzez ciągłe dokształcanie wspieramy własną odpowiedzialność pracowników.
Aby w każdej chwili sprostać wymaganiom klientów, regularnie określamy wewnętrzne potrzeby szkoleniowe i wspieramy nasz zespół poprzez ciągłe dokształcanie.

Podczas procesów produkcyjnych zawsze zwracamy uwagę na wysokie bezpieczeństwo pracy oraz ciągłą minimalizację skutków dla gleby i wody, spowodowanych procesem produkcji. Przy tym sprawdzamy i optymalizujemy każdy przebieg prac.

Aby osiągnąć określone cele wszyscy pracownicy są informowani przez naszych przedstawicieli o systemie zarządzania jakością oraz integrowani w procesy zapewnienia długotrwałego systemu. Jasno określone obowiązki, przejrzyste procesy i ustalone zasady stanowią część całościowego zarządzania i znacząco przyczyniają się do poprawy ogólnego wyniku firmy – to określa certyfikat DIN EN ISO 9001.

 

QM_Zertifikat_DIN_EN_ISO_DE